gokyuzu777 30+2 haftalık ıkiz gebeyım. Nasılsınız kızlar cok zorlanmaya başladım doktor doguma kadar yatmamı soyledi acılma ve kanama sonrasında daha dikkatliyim ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum yatamıyorum da sizlerde durumlar nasıl