Selcantvsn 34 haftalık olduk yeni agriyodu ama bugün çok şiddetli agriyo yuruyemiyom hareket edemiyorum yaşayan varmı kızlar doguracam saniyom baskı yapiyo bide
Muhammedmomss Selcantvsn bendede oluyo 36+3 ayni hamlamis gibi oluyo gece yattigim yerde bile agriyo yatakta zor dönüyorum
aslaninannesi7 Selcantvsn yürüyüş ve kesinlikle hamile pilatesi yapmak şart canım. O bölgeyi esnettikçe acılar azılıyor. Magnezyum kullandım neler yaptım geçmedi 2 haftadır düzenli egzersiz yapıyorum çok faydasını gördüm. Doğuma da hazırlık hem
Seymabalkara Selcantvsn ben de 34 haftalık oldum. Bir anda kasıktan ve belden ağrı girdi. Marketteydim doguruyorum dedim hatta sol bacağıma kramp girdi falan. Evde biraz dinlendim geçti. Ayaklarını yukarı kaldır dinlen. Riskli bir gebelik değilse açılma hareketlerini de yapabilirsin.