Aden17 Çıkamıyorummm 😌. 31 haftalık olduk. Son kontrolüm 29 haftalıkkendi ve o günden beri çok çok arttı endişelerim. Belirsizlik beni mahvediyor. Birde ilk olunca nasıl olacak diye düşünmekten uykularım kaçıyor. Birde insanın hiç tecrübe etmediği birşeyi yaşayacak olması ayrıca korkutucu. Her kafadan da bir ses çıkıyor olması iyice moral bozucu.