Pandaaa1_ 14 haftalık olduk kasıklarım belim çok ağrıyor düşük riskim vardı benim gibi ağrısı olan var mı korkuyorum
Angel23 Sngl_12022 Pandaaa1_ ikinci.gebeligim.ilkinde olmadı ama bunda kasik ve belim.agryor hatta şuan sol tarafım ağrıyor
Pandaaa1_ Senanur07 inşallah ben yinede rahat edemiyorum doktora gitmeden sıkıntı yok herşeyi iyi diyor ama içim rahat etmiyor
Pandaaa1_ Angel23 benimde ikinci ama ilkinde hiç böyle olmadım bunda ağrılarım fazla korkuyorum nedense bilmiyorum aslında riskimxde geçmiş olması lazm ama