Merhaba kızlar 2 ay önce 26 haftalık bebegimi kaybettim . Sezeryanla dogum yaptim yasiyordu ama 1 saat dayandı . Gelişim geriliği ve damarda çentik vardı. Daha öncede 17 hafta ve 16 . Haftada kalp durması sonucu düşük yaptım bir tanede boş gebelik gecirdim . Bir tane yasayan cocugum var ondan sonra oldu bu kayıplar benim imtihanımda böyleymiş 🥺