31+3 günlük hamileyim. Bugün sağlık ocağına rutin kontroller için kan ve idrar testi vermeye gittim. İdrarda hemoglobin pozitif çıkmış. İnternette arattığımda ölü doğum riski, yüksek düşük tehdidi falan yazıyor. Bilgisi olan, bu durumu yaşayan var mı acaba aranızda