Merhaba benim bebeğim 2 aylık aşı oldu 2 gün ateş ishal oldu batırdı bende yıkayamadığım için soyup ıslak mendille sildim artık soğuk mu aldı aşıdan bilmiyorum hep kusuyor ne mama ne süt istemiyor redddediyor kendini kasıyor gaz çıkışı olunca üsten hemen kusuyor kabız desem 2 gün önce ishaldi . Ne yapacam bilmiyorum midesini mi üşüttü soğuk aldıysa ne yapabilirim