Sren1289 7hafta 2 gunluk hamileyim bu zamana kadar hic kusmadim ama midem bulanıyor ve aşırı tatli seyler istiyorum cikolata vs. Hic kusmamak kötü mu iyi mi acaba bilen var mi konuşalım
aleynaozalpp14 Sren1289 canım her hamilelik kendine özgüdür başkasında olan sende olacak diye bişey yok mide bulantının olmaması çok normal daha erken ama olursa bile zor bende 8. Haftada az az mide bulantısı yaşadım
Fatmaacylnn Sren1289 her hamilelik farklı bazı hamilelerde 9 ay boyunca mide bulantısı bile olmuyormuş bazısı da 9 ay sürüyormuş ama geneli 2.trimestere girince yavaş yavaş düzeliyor yani kötü olan bişey yok mide bulantısı olup sürekli kusmak daha kötü 🤦♀️🥰
gizzzy35 Sren1289 Oğlumda hamile olduğumu bile anlamadım. Ne tiksinme Ne bulantı:) Yani bence olmaması daha güzel:)