Kızlar merhaba bende bu konuda çok endişeliyim size sormak istedim cuma günü 29 kasım cuma beta değerim 781 çıktı önce idrarda test yaptım çift çizgiydi ardından kanda 781 olduğunu öğrendim bugün yani haftasonu araya girdiği için pazartesi kan verdim 1000 olduğunu öğrendim şok içindeyim çok üzgünüm geçen sene bu zamanlarda da bi gelebelik kaybı yaşamıştım aynı korkularım tetikliyor o zamanda beta değerlerim sağlıklı artmamıştı Buda mı öyle olur sizce aynı şeyleri tekrar yaşar mıyım kalp durması sonucu kürtaj olmuştum tam bir yıl önce bir yıl sonra korkarak gebelik düşündüm sevinemedim yine sizce nedir durum