sumerveyilmaz Merhaba kızlar perşembe günü 2.sezaryenimi olucam..Ama o kadar stres ve heyecanlıyim ki tabi bi yandan korku😔 ilki ne güzeldi hiç bişey bilmeden gitmek daha iyiydi demek ki
Smeyye-0 Hayırlı doğumlar olsun inşallah canım benim benim ilk doğumum perşembe günü saat 9:30 da çok korkuyorum heyecanlıyım 🫣😞
sumerveyilmaz Gamzeali22 eveeett perşembe 10:30 dediler,kanlarımı filan verdim 2gün önce gidip bekliyeceğim aynı zamanda ilk kızımında doğum günü çok heyecanlıyım