Maalesef yirmilik dişim ödem yapmış, antibiyotik kullandıktan sonra çekeriz dedi diş hekimi. Kullanmayıp temizliğe dikkat etsem belki bir süre sonra geçermiş sonrası tekrarlar dedi mutlaka. Yaşayan var mı? Her türlü enfeksiyon bebeğe zarar verir diye korkuyorum