Senanur07 Hanımlar karnımın kenarında çatlak farkettim ama henüz 18 haftalığım karnım çıkmadı sayılır. Biraz kilolu hamile kaldım ama çatlak gebelikte mi oluşmuştur yoksa önceden var mıdır?
Minikmucizem06 Senanur07 Bu herkeste farklı bence mesela bende 38 den sonra başlamıştı o hafta doğursaydım hiç olmayacaktı ama benim oğlum 41. Haftaya kadar bekledi sağolsun 3 haftada karnımda çizgiler oluştu
Muzikcianne Benim 16 da memelerimde çatlak olmaya başladı. Ama memelerimde protez var ondan da olabilir