almilanubar Randevum yok 9 haftalık hamileyim kahverengi kan geldi devlet hastanesine randevum 15 gün var sıra da verilmiyor acilden girip kadın doğuma yönlendirirler mi çok korkuyorum benim gibi bu durumu yaşayan var mı :(
Nesli17 almilanubar canım bulunduğun yerde şehir hastanesi varsa oraya gidebilirsin yoksa eğer normal acile git mutlaka ilgilenirler
Fatmaacylnn almilanubar şehir hastanesinde kadın doğum acili oluyor bulunduğunuz yerde varsa hemen oraya gidin 💕
almilanubar _biranneadayi saat 5 ten sonra kadın doğum bakar mı çünkü başka ilçede hastane ve yetişmem vs derken o saatlere denk gelecek
DENIZ_55 almilanubar ever canım acilden git seni kadın doğum sevk etmese bile oraya kadın doğum doktoru gelir devlette düzenli gittiğin yada önceden gittiğin doktorun varsa sana sıra veririm yoksa kabul etmiyorlar ben alıyorum doktorum beni tanıyor aniden bisey olunca orda olunca gidiyorum hemen kaşe veriyor sıra alıyorum muane ediyor ama acile git canım ihmal etme
almilanubar DENIZ_55 ben şuan başka şehirdeyim misafirim doktorum da başka şehirde bana da öncelik tanırlar mı kanama durdu da yarın sabah gitsem sizce geç kalmış olur muyum
AnayimBenAna_ almilanubar gebelikte kanama normal değildir. Acile gitmeniz gerekiyor burda belkide vakit kaybediyorsunuz
DENIZ_55 almilanubar bence ihamla etme nerde olup olmadığın önemli değil bebeginin durumunu öğren canim ihmal.etme kana beklenecek durum değil yani
Nazo77 almilanubar acilden doğumhaneye gitmelisiniz servisle işiniz yok.Benim gittiğim hastanede 34den sonra sıra almadan gidilebiliyor tabi doktor kabul ederse.
Cnhavva almilanubar ben gebelikten once yeni evli zamanlarda iliskiden sonra kanamam olmustu acilden direk kadin doguma yonlendirmisti gerekli bulurlarsa yonlendiriyolar o tarz durumlarda Sira falan almamistim ordaki vezne mi neyse oraya söyleyince yukari cikmistim
almilanubar AnayimBenAna_ gittim ama bakmadılar kadın doğumu aradılar o da az o yüzden önemli değil diyip geri yolladılar ☹️