Kızlar geçen eşim marketten paketli hazır et türü almış yarısını kizarttim yarısını da sonra yeriz diye buzluğa geri koydum bugün de o yarısını kızarticam ama üstün de geri buzluğa koymayın yaziyordu😅🤷🏼♀️🤦🏼♀️ benim de başka çarem yoktu hepsini bitiremezdik. bugün kızartıp yesem birşey olur mu ki🤔