Livelyy1 asyagizem12 korkma canım bu çok net belli etmiş kendini aklına kötü şeyler getirme sadece olumlu düşün 🌸
Livelyy1 asyagizem12 Bnde ay sonu tesadüfen ogrenmiştin ama eğer bilseydim sabredemezdim herhalde Bnce gayet iyi sen randevu al görün canım
ertonunannesi23 asyagizem12 benimde 4. Gün gecikmeyle yapmıştım aynı böyleydi. Kimyasal gebelik geçirdiğimde çizgiyi zor görmüştüm