Maddi durumumuzdan dolayı devlet hastanesine gitmek zorundayım ve orada doğum yapmak zorundayım ama doktorların hiçbirisi net bilgiler vermiyorlar sorularıma cevap vermiyorlar. Tek dedikleri şey bebek iyi. İlaç bile yazmıyorlar elim ayağım şişti kramplardan ağrılardan yatıp kalkamıyorum. Midem çok rahatsız kabızım bedenim çok ağır geliyor artık napmalıyım ya 😞