iclaldmn Merhabalar 38+4 teyiz . Manisa şehir hastanesinde Onur hocaya gidiyorum henüz bir aksilik çıkmadı normal görünüyor daha önce bu hastanede normal doğum yapan var mı tecrübelerinizi aktarır mısınız ?
FKRKS29 iclaldmn bende burda bekliyim 40+3 um özde hanıma gidiyorum cumartesiye kadar gelmezse yatış yapilcak suni ile bakalm
iclaldmn FKRKS29 Bizimki de gelmiyor çalışan anneyim 37 de izne ayrıldım her gün doğsun diye bekliyorum 😔😔 Özde hanıma da iyi diyorlar bir kere gittim kendi doktorum yokken sıcakkanlı bir kadın . Sizin kız mı erkek mi