Merhaba hanımlar beni çok yoruyor bu beta takibi 5+6 da 918 di keseyi göremedi 6+1 29 kasımda 1374 çıktı 1 Aralık 6+3 2038 çıktı acil doktoru yeter dedi ama bu sağlıklı olup olmadığı göstermez cuma günü kontrolüm var o zaman belli olur dedi sizinde betanız yavaş ilerleyip sağlıklı doğum yapan var mı? Sanırım %60 altına düşmüyor sınırda kalıyor. Ben geç döllenme olduğuna eminim çünkü adetim o zaman 37 günde oldu ve sonra ki yumurtlama dönemim ileri sarktı