22 haftalık gebeyim. Bugün karnımın bazen sağına bazen sol tarafına bıçak saplanır gibi ağrı giriyor. Magnezyum kullanıyordum 2 gündür ilacım bittiği için kullanamıyorum. Aile hekimi grevde olduğu için yazdıramadım. Normal mi bu ağrı doktora gitmeli miyim. Sık sık değil ara ara giriyor ağrı