Kızlar az önce kontrol vardı, benim bıdık her gittiğimizde yüz üstü yattığı için doktor tam bakamıyor, bugün de yine aynıydı, emin değilim ama kıza benziyor dedi, 3 yaşında bir kızım var, hayırlısı, sağlıklısı olsun tabi ki ama insan yine de heyecanlanıp merak ediyor, siz de durumlar ne ? 😄🌸