Ben de 32 haftama girmek üzerdeyim sağlık personeliyim kendş ilimde bulunan sağlık müdürlüğü ile konuştuğumda 32 hafta sonrası kadın doğum olmamak şartı ile bir doktordan rapor alınırsa ne kadar rapor aldıysanız o haftadan sonraki izinler doğum sonrasına aktarılıyor demişti mesleğiniz ne bilmiyorum ama sizden sorumlu olan müdürlük ile görüşürseniz yardımcı olurlar