Selamlar kızlar İzmir şehir hastanesinde doğumunu yapan ya da planlayan memnun olan varmı bir çok yorumda anestezide sıkıntı olduğunu ve hissettiklerini söyleyenler oluyor ben normalde ekole gidiyorum İrfan Beye ama acaba doğumu devlettemi yapsam diyorum emin değilim