32+5 te ikizlerimi acil sezeryanla doğurdum 2.gün sütümü sağmayı denedim hemen geldi, 13 gündür küvezdeler sağımla ane sütü alıyorlar birisine biberon veriyorlarmış biraz tutuyor biberonu dedi doktorumuz diğeri daha hortumla besleniyor bugün emzirmeyi deneyecektim hemşire doktorun söylediği saate orda olamama rağmen gelmem diye düşünüp beslemiş gittiğimde biri doymuştu biride doymak üzereydi o yüzden yarın emzirmeye gidicem ama sütüm birden bire çok azaldı 3 gündür normalde 50 ml gelen sütüm 2 sağımda ancak 30 40 arası oluyor çok canım sıkıldı azalmasına bugün emzirmeye gideceğim diye sabah sağım yapmadım hiç damlama falan olmamıştı 3 gün öncesine kadar baya damlama oluyordu bugün 1 damla bile göremedim çok moralim bozuluyor azalmasına anlam veremiyorum yeme içmeden desem ağzım hiç boş kalmıyor sürekli su, rezene, emziren anneler için bitki çayı içiyorum öğünlerimide düzenli yiyorum neden azalmış olabilir ve ne yapmam lazım çoğalması için