Dyguackgz Meraba. 2 gündür aralıklarla kasiklarimda ağrı oluyo. Sanki regl olcakmışım gibi. İlk haftalar normal diye biliyorum ama bu haftalarda da oluyor mu ağrı
mercanssssss Dyguackgz doktorunuzla görüşün tabi de benim de çok oluyordu günde üç kere magnezyum içiyordum iyi gelmişti zamanla