denizin__annesii kızlar şeker yükleme testi sonuçları yüksek çıktı tekrar yapıldı tekrar yüksek çıktı yaşıyan var mı şimdi nolucak randevu almam lazım doktor a gidicm daha ama doktorum aradı yüksek çıktı dediler en kısa sürede hastane gelin dedi biraz baktım internet ten açıkçası korktum başıma hiç gelmdi üçüncü gebeligim bu