rabiayy Kızlar beta çok sağlıklı yükselmiyor. Sanırım kimyasal benim. 1 hafta içerisinde adet olmazsan gel dedi, ne yapmamı tavsiye edersiniz? Kimyasal sonrası tekrar gebe kalma ihtimalim nedir?
gizem_esmr rabiayy gecen ay bende kimyasal gebelik gecirdim ilk gebeligimdi simdi tekrar deniyoruz kimyasal gebelik saglikli oldugunu ve gebe kalabildigini gosteriyor adet gecikmemin 10.gununde kanamam baslamisti ayni regl gibi sadece bir tık daha agrılıydı kanama bitince iliskiye devam edebilirsin dedi doktorum hatta kimyasaldan sonra saglikli bir gebelik ihtimali daha cok oluyormus suanda sadece folik asit kullaniyorum 🩷kimyasal yasayip ertesi ay hamile kalanlar bile var cok normal karsilanan bi durum insallah tekrardan guzel haberler aliriz ✨
Selmagkk rabiayy iki ay önce bende aynı durumu yaşadım birden beta değerim düşmeye başlamıştı çok üzülmüştüm ama sağlıklı olmadıgı için ilerleyen zamanlarda üzülmektense başında böyle oldu diye düşün canım ama doktorum kimyasal gebelikten sonra gebe kalmak daha kolay dedi ve benimde bu ay gecikti hayırlısıyla inşallah sağlıklı haberler alırız en yakın zamanda 🌸
rabiayy gizem_esmr yaa evet sizi görmüştüm. Yazdıklarınızı okumuştum. İnşallah hayırlı haberler alırız. 🌸 peki daha mı zor oluyor bir sonraki gebelik?
gizem_esmr rabiayy kimyasaldan sonra gebe kalma ihtimali daha cabuk oluyomus doktorum ve buradaki kizlar da ayni seyi söylüyor🩷bakalim bekliyorum bende her seyin hayirlisi denemeye devam🙈
Heardlestgirll Aynen arkadaşın dediği gibi daha kolay kalınıyor ben ağustos ayında kimyasal geçirdim. Ekim ayında tekrar hamile kaldım. Rabbi inşallah sizede en kısa sürede nasip eder🌹
gizem_esmr adatuna doktorum rahim kendini hazirlamis ama sagliksiz oldugu icin kanamayla atilicak demisti kalinlasma da oldugu icin kimyasal bittikten sonra daha cabuk saglikli gebelik yasiycaksin dedi bakalim bekliyoruz 🙏💖