Kızlar sat a göre 13 haftadayım kontrollere devlete giderm ama cinsiyeti öğrenmek için ve doğum için bir doktor belirlemiştim oraya mı gitsem? Eşim işlerden dolayı akşam gideriz diyo ama akşama nöbetçi yok başka hastanedeye gidersem var nöbettçi doktor cinsiyeti net söyler mi acaba? Aslında eşim götürebilir de akşam olsa daha iyi olur diyo bende nerede doğm olcaksa ordan ddvam ediyim bir oraya bir buraya gitmiyim diyorm kararsız kaldm