GamzeKKN
Kendime; 2 pijama çamaşır,sutyen, atlet,corap ,basortu, gogus pedi, mesane pedi, terlik.
Bebeğime; hemşireye verılecek hastane cıkısı battanıyesı ve muslım ortu. Ekstra bebegıme ısımlı tulum, eksra ıkı adet daha takım koydum ne olur ne olmaz dıye. Corap eldiven ıkı adet battanıye ınce kalın bez alt acma ıslak mendıl emzık suanlık koyduklarım bu kadar eksıgım olursa eklıcem ama yeterlı dıye dusunuyorum