Kızlar benim değil de bir arkadaşımın bugün kontrolü vardı 8+0 haftalık şuan usgde 7+3 günlük kalp atışını görememişler haftaya gel demişler ben üzülmesin diye bir şey söylemedim ama geç döllenme durumu olabilir mi veya kalp atışını sonradan duyma gibi bir durumu olurmu