Alpmom__ ben de 32.haftamda damardan serumla aldım. Sınırın altına düşmüştü. Şu an 36.haftamdayım. Pazartesi ne durumdayız diye tekrar kan vericem. Doğuma hazırlık olarak düşünün. Hem doğum esnasında hem de sonraki süreçte çok kan kaybedileceğini düşünerek yapıyolar. Geçmiş olsun size de