yaren_altun0 bazen hicbir sebep olmasa bile cok basit sebepler engel olabiliyor canim. Çok kisa suredir evlisin diye linçleyenlere aldirma. Ben senin yasadigin stresi tahmin ediyorum. Gecenlerde bir tanidigim 5 ay hamile kalamamisti, sorun da yoktu. Sonra 2 kez gebe kaldi ama kimyasal gebelikti olmadi. Meger D vitamini düşükmüş ve kimyasal gebelige sebep olmus. Tabi herkeste boyle sonuclar doguracak diye bisey yok. Her vitamini dusuk olan hamile kalamaz demiyorum. Ama bazi vucut tipleri en ufak bir vitaminsizlige gelemeyebiliyor. Sen beslenmene dikkat et, folik asit istersen doktora danışarak kullan sonra da stres yapma. Olmadi bi kan degerlerine baktir bakalim degerlerin neymiş. Bu arada ben bekarken rahim kalinlasmasindan suphelendim (az cok anatomik bilgim oldugu icin). Sabahlari bir tutam taze yeşillik gibi olan naneden çiğneyip su ictim yemekten en az 1-2 saat once. Cunku adetlerim asiri duzensizdi 2 ayda bir oluyordum. Nane yiyerek duzelttim adetlerimi. Evlenince stres yaptim cocugum olmazsa diye Allah korusun, cunku beslenme duzenim bozulmustur. Dugune 2 ay kala cok iyi beslendim. Ilk ay da hamile kaldim şükürler olsun. Bu arada reglin duzenliyse uygulamadan yumurtlama gunlerini hesapla. 3 gunde bir Iliskin olsun yumurtlama haftasina kadar, yumurtlama haftasinda her gun iliskin olsun. Iliskiden hemen sonra kalkma biraz daha uzan. Stres yapma, iyi beslen, kan degerlerine vitaminlerine baktir gerisini Allah’a birak