LavinsMom Cinsiyet öğrenen anneler. Hangisi geliyoor? Benim bi oğlum vardı 😍 . şimdi hamileyim. Kızım olacakmış 😍 İlkinde nasılsam şimdi de aynıyım. Çok bulantı ve sürekli ekşi şeyler istiyorum. Ama cinsiyet farklı. Bu bünye meselesi diyordum zaten hep 😄
Abilikardesli LavinsMom benimde bir oğlum var. 13 haftalıkken kızım olacağını öğrendim😍 oğlumdaki prenses hamilelik geçirdim hep ekşi turşu falan yedim. Kızımda hiç ağzıma turşu sokmadım hep tatlı yedim ara sıra mide bulantım oldu 😊
Deletedmom_116 LavinsMom Hamileliğim yine zor geçiyor 😂Cinsiyet anı Ama Detayliya gidicem degisirmi bilmiyorum en son gostermekusti ondan önce erkek demişlerdi . Ama bünye meselesi sanırım Benim bağışıklık vs düşük O yüzden Yatişa geicyirum 😂
AnayimBenAna_ LavinsMom ilk gebeliğimden çok farklı ikinci ama yine kızım geliyor bunda çok bulantım oldu ilkte prenses gibiydim 🤭♥️ kidsten buraya transfer olduk tekrar 🌸
LavinsMom Abilikardesli o prenseslik nasil oluyor ne oglumda gordum ne simdi goruyorum 😂 tiksiniyorum herseyden ya. Bulasik camasir mutfak falan hersey igrenc geliyor bana . 🤣🤣
Abilikardesli LavinsMom hiçbişeyden tiksinmedim yemek olarak hep yedim hep yedim hiç öğürmedim bile ya 😂
LavinsMom Deletedmom_116 benimde bagisiklik falan dusuk. D vitaminim yok derecedeymis 5 . İlk hamileliyimdede boyleydim 8 sise d vitamini ictim 90 a kalkti. Simdi yine yerlerde yime 8 sise d vitamini yazdi 😂 acaba bu zayifliktanmi boyle hassasligimiz
Deletedmom_116 LavinsMom kansızlık var ne yapsma yükselmiyor 😂😂bana Diyolar hata İlaç kullanmiyomusun vs Kan ilacını zar zor kullanıyorum daha olmadı iğnesini Ama faydasiz dndjd
Abilikardesli LavinsMom hatta oğlumda o kadar özendim ki kusanlara öğürenlere 😂 şimdi en ufak şeye öğürüyorum
Deletedmom_116 LavinsMom surunecez 😂😂Bilmiyorum ki ya Hamilelik başlarında hepsi çok yüksekti İki üç ay falan Falzaydi hatta Birden yerle bir oldu
LavinsMom AnayimBenAna_ allah allah doktorum cinsiyetde de yanilmis olamaz yani 😄 bi bendemi boyle ikisi farkli belirti ayni
AnayimBenAna_ LavinsMom benimde farklı belirtlerim ilk hamileliğimle alakası yok hiç mesela onda çok kilo almıştım bunda almadım bile 🤷🏼♀️
LavinsMom AnayimBenAna_ ilkte bi tek gobusum vardi yandan bakinca hamile oldugum anlasiliyordu anca. 😄 Simdi henuz haftam kucuk pantalonlarmda falan bi degisiklik yok 😄 genelde 2 cide guya hemen kilo alinir diyorlar ama yok hala. Galiba bu da 25 lerden sonra cikmaya baslayacak 😄
AnayimBenAna_ LavinsMom benimde sadece göbeğim vardı 20 kilo almıştım nereme aldım o kiloyu hiç bilmiyorum. Bundada iştahım yeni yeni açılmaya başladı bakalım finali kaçla yapacağız 🌸 ilkin kaç yaşındaydı tanıyorum seni ben kidsten
LavinsMom Abilikardesli amanin ona ozenilirmi kiz 🤣 valla deliriyorum herseyden tiksiniyorum. Durduk yere ogurup lavaboya kosuyorum bide yiyemiyorum mide bos surekli safra kusuyorum . Ay en sonunda bayiliyorum bi uyaniyorum esim soguk suyla beni tokatliyor 🤣
Abilikardesli LavinsMom 😂😂 ne bilim işte özendim ama özmemek lazımmış arada öğürüyorum kusma yok çok şükür 😂