Kaderree ben oldum benimki acil oldu ama süreci hemen anlatayım, hastaneye gittim nst ye bağladılar sancim vardı hemen o ara kan alındı kağıt verdiler orda cevaplanması gereken şeyleri cevapladım kan sonucu gelince odada sonda takıldı ameliyathaneye indim ,karnıma batikon surerlerken birden gittim narkoz vermişler 😁 ameliyathaneden çıkarken hafif kendime geldim ağrım sızım yoktu sonra yukarıya çıkarmışlar beni 1 saatte tamamen kendime geldim 6 saat sonra biraz çorba yoğurt yedim uyandığımda da ağrım sızım yoktu ilk yürüyüşümü yaptım oda kolay geçti ve kalkarken sadece karşıya bakın yere asla bakmayın başınız döner. Birde mutlaka yanınıza kayısı hoşafı veya suyu alın. Bidee yelek alin mutlaka sıcak tutun kendinizi