Kızlar 18 Eylülde kürtaj oldum 7 haftalıkken kalbi durdu bu ay ilk defa korunmadım yumurtlama gününü degerlendim tutma ihtimali var mı acaba bu durumu yaşayanlar yardımcı olabilir mi adetime 3 gün var test yapmamak için zor tutuyorum kendimi umut baglamakta istemiyorum 😢