Kızlar ben elimden geldiğinde her şeyi kendim yapmaya çalışıyorum kefir mayası buldum bir tanıdıktan mesela 2 3 video izledim mayalamakla ilgili ama kafam karıştı birisi dolaptan çıkardığı süte mayayı ekledi biri ılıttı 25 derecede biri oda sıcaklığındali süte maya kattı 🤦♀️ kefir mayalayan var mı şöyle yap şöyle sakla diyen ben yoğurtta mayaladğım için sütüm şuan 34 35 derece biraz daha ılıyıp maya katmayı sonra sarmayı düşünüyorum. Kısacası yapanların önerilerine açığım.