Hacerak72 İlk hamileliğimde 12. Haftaya kadar yaşadım. Önemli olan kırmızı olmaması diye biliyorum doktorum öyle demişti. Progestan kullanmıştım fiti olarak sabah akşam. 12. Haftada kesilmişti korkmayın ama bol bol dinlenin ben pek kalkmamıştım yatmıştım.