Dikky98 kaygılandığınız içinde yükseliyor olabilir. Benimde strese girdiğim an şekerimin çıktığını farkettim. Bence kaygılı bir insanım, yani yönetemediğim zamanlarda zulüm oluyor. Mümkün olduğunca yalnız kalmamaya çalışın böyle zamanlarda ya da bir uğraş bulun kendinize iyi gelecek. Ben mesela yürüyorum, tablo falan boyuyorum kafam sakinliyor biraz