Kızlar 28+3 haftalık hamileyim afedersiniz 3 gündür ishal olmuşum ne yesem yaramıyor. Magnezyum ve enfeksiyon (antibiyotik) ilacı iciyorum 3 gündür acaba onlardan mi yaptı bilmiyorum napiyim yarın dahiliye randevum var doktora gostersem ilaçları serum falan takar mi acaba