dorugun_annesi1 Kızlar doğuma yakın bebek hareketlerinde azalma olur derler. Benim 2 gündür bebeğim daha çok hareket etmeye başladı. Böyle olup da doğuran oldu mu. Acaba oğlum gelecek mi artık😂
BerivanLina dorugun_annesi1 39 a gircz bizde ama hareketlerde azalma hissediyorum doğuma yakın azalır derler yanılıyor muyuz ya
rumeysa_1c bende öyle biliyordum ama 37 den sonra hareketleri çok arttı en ufak hareketini hissediyoruz zaten artık büyüdükleri için şuan ama hiç durmuyor halay çekiyor sanki içerde şuan da hıçkırıyor hatta😂😂
100924 rumeysa_1c bugün 37. Haftaya girmemle birlikte benim bebeğimin de hareketlerinde artış var bugün hiç durmadı diyebilirim 😊
rumeysa_1c 100924 bazı haftalar durgun oluyorlar bazı haftalar cosuyorlar bu bebisleri anlamak zor gerçekten ama çok tatlılar
Ece_1234 Benim de 39′dan sonra hareketleri bayağı arttı çarşamba günü 42 haftalık olacak hareketleri artınca dogmuyor herhalde uzadı çünkü benim 😂