Selam. Evet oldukça normal. Bebeğin kilosu çoğunlukla genetikle bağlı bir şey. Yani fabrikadan çıkar gibi hepsi aynı kiloda olmak zorunda değil. İçiniz rahat olsun. Doğuma kadar 2.5-4.5 arası oldukça normal. Bununla ilgili Kağan Kocatepenin videosunu izlemiştim. Göz atmanızı öneririm😊