2zannelerii Ben tek yumurta ikizlere hamileyim 11+4 haftalık bebişlerim doktor 2 li test yapmamı istedi yapmalımıyım sizce ?
Bhrdnz 2zannelerii ikili test elbette ki zararlı değil ama imkan varsa fetal dna yaptırmanızı öneririm
myavocado 2zannelerii bir zararı yok karından ultrason ile bebeklere bakılıyor, sonrasında sizden alınan bir tüp kan ile yapılıyor, zarar verecek bir işlem yapılmıyor.
Turuncukadin 2zannelerii bence kesinlikle yaptırmalısınız ben yaptırdım herhangi bir zararı olduğunu düşünmüyorum normal ultrasonla bakıp sonrasında da kan alıyorlar çünkü
2cocuklubiranne İkili testte bebekte down sendromu gözüküp doğduğunda sıkıntısı olmayan çok bebek var yani yanılma payları yüksek, hamilelik de boşuna stresli geçmiş oluyor bence hiç gerek yok o yüzden ben de yaptırmadım zaten
twinboymama 2zannelerii ikizlerde cogu doktor önermiyor doğruluk payı çok düşükmüş. ben de ikizlerimde yaptırmadım. ikili testte sorun bar deyip kapı kapı dolaştırdılar ama sapasağlam doğan cok çocuk var. bebeği aldırma gibi bir düşünceniz yok ise yaptırmanın bi manası yok bence