Bir şey sormak istiyorum anneme doktorlar zehirli guatr var dediler içinde nodüller varmış bazıları küçük bazıları büyük ilaç kullanıyor kaç aydır bir tane doktor ilaçlar iyi gelmiş küçülmeye başlamış dedi diğer bi doktor ameliyat olmanız lazım dedi nodülleri alıcaz dedi bu durum başına gelen var mı ya da çevresinde böyle bişey olan ne yapsak bilemedik kafamız karıştı böyle olup ameliyat olmayan var mı acaba bilgisi olan yazabilirse çok sevinirim💕