Selamlar,
Adetim 2 gün gecikti, idrar da silik çizgi ile 27 kasım da kan testinde beta 12.7 çıkmıştı bugün randevum vardı ultrason ile baktı keseyi göremedi rahim kalinlasmis dedi alttan bakmadı. Beta verdim tekrar 297 çıktı değerim. Tekrar ne zaman doktora gitsem yoksa 2 gün sonra gene kan mı versem. Doktor 10 gün sonra gel dedi ama insan merak eder yaaa