Beriliko bende yaşıyorum maalesef bepanthol kasıntı ve onarıcı bakım kremi oluyor ikisi ayrı hem onu hem de bio oil kullanıyorum sık sık kullanmak lazım ama
Kullanınca bir sıkıntı yaşamıyorum doktorum da zaten bepanthol önermişti kullanıyorum sıkıntı olur mu dediğimde