Den58 arkadaşımada dendi oda 19 lu haftalardaydi hatta aldırın falan dediler araştırma hastanelerine gitti mr çekildi anne karnında evet bi kitle vardi vardı ama bebeğini doğurmaya karar verdi daha sonra bebek büyüdükçe sorun iyice anlaşıldı beyninde değilmiş kist yüzeysel biseydi şuan doğdu çok şükür yüzeysel bi şekilde ordaki kitleyi aldılar beyinsel falan sorunu yok çok.şükür
Den58