Hulo2105 şimdiki çocuklarda ne varsa 😂 benim ayıcığım vardı hâlâ duruyor annem onu elime verirmiş kulağından tutarmışım yüzüme de ince bir bez parçası örtermiş köyde olduğumuz için sinek konmasın diye kendi kendime uyur muşum keşke benim gibi olaydı oğlum da 2. 3 gündür canımı okuyo😂