Hulo2105 Gunduzanne sezaryen 38. Hafta itibari ile oluyor. Yani 2 hafta önce falan alınıyor bebek. Benim 38+5 te olmuştu sezaryenim
Erdalmert Gunduzanne ben ilk hamilelegimde gebelik zehirlenmesinden dolayı 37+5 de doguma alındım ve kuvezede konulmadı hiç şimdi yine hamileyim özeldeki doktor 38.haftada alırım dedi ama devletdeki de 39 haftayı bekleriz dedi
Buglem_38 Gunduzanne gelişimine göre mi verdi bilmiyorum ama 39 hafta ne zamana denk geliyor dedi baktı takvimden pazartesi olsun dedi +2 ye verdi günü