bebegimleheran Kızlar kafam çok karışık, üçüncü gebeliğim doktor önce erkeğe benziyor dedi sonra kesin kız dedi ama hep içime erkek olacak gibi geliyor . Doktor kesin dediği halde cinsiyet değişen oldu mu aranızda akıl verin lütfen başka doktora mı gitsem
turkan403 bebegimleheran Genelde en son dedikleri cikiyo ikinci kızimmda da öyle olmuştu pipi gosterdiyse değişmez bence bilemdim 😄
Anneolsamkeske bebegimleheran yanılma cok oluyormuş bende 14 haftalığım ilk gebeliğim valla kafam cok karişik allah gönlünüze gore versin genelde erkekler bacağını hemen acar diyor doğru mu acaba
Ayse_nurrr bebegimleheran bana 12 haftalıkken erkek dendi 15 haftalığız bugün gittim koz dedi ama çok zorlandı kordon mu pipi mi bayaa uğraştı anlamak için sonra kız dedi bende şaşkınım erkek dediği için başta belirtilerim de erkek gibiydi ama kız dedi 🌸
bebegimleheran Ananasgibiana ilk iki çocuğum kız, hatta küçük kızıma da 15 haftalıkken erkek dedi doktor hatta net bi pipi gösterdi bi ay sonra öğrendik ki kız bebekmiş çok şükür verene ama şok yaşamak istemiyorum yine
bebegimleheran turkan403 bi erkek deniyor bi kız ama erkek tahmini dendi kıza kesin dedi doktor sadece kesin dendiği halde değişir mi kız onu merak ediyorum
bebegimleheran Anneolsamkeske benim bu bebeğim de hemen açıyor bacağını ama bilemiyorum alışveriş de yapamadım o yüzden
Ananasgibiana bebegimleheran bir sağlık problemi olmadığı için bu kadar kafanıza takmaniza bence gerek yok bizde üç kız kardeşiz annemle babamda bzde çok memnunuz elhamdülillah evladın cinsiyeti değil sağlıklı ve hayrlı olması önemli bnce boşuna kendinize stres yapmayın derim ben
Wolf13 bebegimleheran nasıl pipi gösterim sonra kıza dönüyor anlamıyorum , bacak arasını gördünüz mü net olarak testisleri, böyle şeyler görünce insan şüpheye düşüyor
turkan403 bebegimleheran kaç haftalıksinz en son dedikleri tahmin değişmiyo bnm öyle oldu başlarda erkek dedi en son kız dedi kızım oldu şuan üç gebelik devlet gidiyorum hep kız dedi 21haftada da kesin kız dedi 😅😂
bebegimleheran Ananasgibiana doğrudur gerçekten inşallah sağlıklı huzurlu mutlu bi bebeğim olur sizlerinde öyle ama tabi insan istiyor her iki cinsiyetten de olmasını
bebegimleheran turkan403 işte devletteki cihazlar net değil sanki bu cihaz net kaliteli gösteriyordu ama işte çok duyduk değiştiğini bi şüphe ediyor insan
bebegimleheran Şu an 17 haftalığım ama en son gittiğimde 15 haftalık idim doktor kesin kesin kız dedi üç çizgisi var dedi
Ananasgibiana bebegimleheran Valla benim kızım var ikinciyi de gönlüm kız istiyorum o biraz insana göre değişiyor 😃 hatta 10 tane evladım olsa kız isterim ama erkek olursa da evladım sonuç itibariyle ayrım yapılmaz🤗
Gulizar50 Ananasgibiana öyle demeyin ya insanız isteyebiliriz sonuçta her anne ister çocuğun sağlıklı doğmasını benim 3 kızım var 4. Gebeliğim doktor %80 kız dedi kız evlat babambaska bişey çok şükür ama insan olmayınca diğerinide istiyor
bebegimleheran Ananasgibiana şahsen benim kızlar çok zor büyüdü baya bi sıkıntılıydı bende kız oldukları için mi böyle zor diye düşünüyordum hep
gecegunduz Ananasgibiana ayrım yapılmaz diyorsunuz ama mesela sizin yaptığınız ayrıcalık değil mi şimdi burda biri çıkıp bir oğlum var ikincisi de erkek olsun 10 tane de olsa erkek olsun deseydi tepkiniz ne olurdu yada hepimizin tepkisi ne olurdu ? Neden bizim toplumumuzda biri kız çocuk istiyorsa alkışlanıyor da erkek çocuk istiyorsa kınanıyor cok merak ediyorum yanlış anlamayın sizin için söylemiyorum genel olarak söylüyorum bunu
Gulizar50 turkan403 sizi bende anlıyorum 3 gebeliğim 3 kızım oldu bebek düşünmüyordum spralle kalmışım. Bunada %80 kız dedi
Mmihtiban turkan403 sizin cinsiyet tahminleri tutuyor sanırım bende tahmin alabilir miyim 🙏🏼 13 haftalığız burda resimde ayakları çıkmamış sanırım anlayamadım
bebegimleheran Ay Gulizar50 aynen beni anlıyorsunuz gerçekten önemli değil kız ya da erkek olması ama iki tane aynı cinsiyetten varken bi de diğerini istiyor insan doğal olarak
Gulizar50 bebegimleheran evet bende öyleyim suan 3 tane var Allah göndermiş bunuda sağlıkla bide oğlum olsun istiyor insan