33+ 6 oluyorum çantam hazr ufak tefek eksiklerim var sadece oda hastane için süs filen kasılmalarım oluyor ama bn bebek hareketlerinden zannediyordum sertleşme oluyor ara ara belim ağrıyor ayakta fazla kalınca yorulunca ntsde 2hafdadır sancım çıkıyor bugün 3kez girdim ntsye serum bağladı sonrasında gebelik şekerim var çok sık Hastnsrye gidiyorum strese giriyorum net deki sancıları hsetmiyorum