mamacita5 canım önce 60 lı paket al dene eğer memnun kalırsan, pişik yapmaz, bebiş rahat ederse çoklusunu al. Çünkü ben ilk çocuğumda yenidoğan molfix toptan almıştım. Çocuğa pişik yaptı, yarısı küçük geldi bi anda ani kilo aldı. Başka bir ihtiyaç sahibi olur diye sağlık ocağına götürüp verdim. Hemen sleepy geçtim. Tam 3 sene sonra bezi bıraktık. 3 yaşına kadar sleepy kullandım çok ama çok memnun kaldım. Şimdi ikinci bebeğim için haftaya nasipse doğuma gireceğim. Yine sleepy aldım ama 58 li aldım. Memnun kalırsam da yine az az alacağım. Çocuklar anne karnındaki gibi kilo almıyor dışarda daha seri ve hızlı büyüyor. Çok alıp ziyan etmek israftan başka bir şey değil. Neticede dağlarda yaşamıyoruz. Her yer market, her yer bebek mağazası, internet elimizin altında. Hemen sipariş et bitmeye yakın. Ya da marketten gidip alırsın. Eve stoklamanı asla tavsiye etmem. Ama ıslak mendil stoğu tavsiye ederim. Oğlum 6 yaşında hala ıslak mendil elimiz ayağımız. Sürekli kullanılan bir şey ıslak mendil